Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 804 
       2026                             
         "Goed begin,maar fases minder" 
                                        
   "We hoopten op een goed begin en dat 
 gebeurde",zo keek coach Ronald Koeman  
 terug op het met 3-1 gewonnen WK-duel  
 met Tunesië."Vrij snel 2-0 en daarna   
 zijn we,denk ik,goed doorgegaan."      
                                        
 Koeman,die Oranje nu net zoveel duels  
 (63) heeft gecoacht als Louis van Gaal,
 bleef ook kritisch."Een aantal momenten
 van de omschakeling dat we toch niet   
 goed stonden.Fase voor de rust,fase na 
 rust was niet goed.En dan zie je:als je
 daarna weer een iets hoger tempo speelt
 dan is er ook niets aan de hand."      
                                        
 "Misschien is het dan geen 100% in de  
 koppies meer,maar 90%.Net wachten,net  
 niet druk zetten.Krijg je betere teams 
 tegenover je,dan kost dat je de kop."  
    verslag Tunesië-Nederland op 810    
 weer     nieuws     sport     voetbal  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.