NOS Teletekst 804 2026 "Goed begin,maar fases minder" "We hoopten op een goed begin en dat gebeurde",zo keek coach Ronald Koeman terug op het met 3-1 gewonnen WK-duel met Tunesië."Vrij snel 2-0 en daarna zijn we,denk ik,goed doorgegaan." Koeman,die Oranje nu net zoveel duels (63) heeft gecoacht als Louis van Gaal, bleef ook kritisch."Een aantal momenten van de omschakeling dat we toch niet goed stonden.Fase voor de rust,fase na rust was niet goed.En dan zie je:als je daarna weer een iets hoger tempo speelt dan is er ook niets aan de hand." "Misschien is het dan geen 100% in de koppies meer,maar 90%.Net wachten,net niet druk zetten.Krijg je betere teams tegenover je,dan kost dat je de kop." verslag Tunesië-Nederland op 810 weer nieuws sport voetbal