Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 651 
                                    1/2 
      Aleksandrova is Andrejeva de baas 
                                        
   Mirra Andrejeva (2) heeft haar eerste
 partij van het grasseizoen verloren.De 
 Russische verloor in Bad Homburg vrij  
 kansloos van haar landgenote Jekaterina
 Aleksandrova (WTA-25): 3-6,4-6.        
                                        
 Andrejeva (WTA-5) won begin juni haar  
 eerste grandslamtitel op Roland Garros.
 Met haar vorm zat het dus wel goed.Dat 
 gold niet voor Aleksandrova,die sinds  
 februari geen twee partijen op rij won.
                                        
 De 31-jarige Russische is echter een   
 gevaarlijke grasspeelster,getuige haar 
 titels in Rosmalen (2022,2023).Ze kwam 
 met 4-0 voor in set twee,waarna ze twee
 games later voor het eerst haar opslag 
 inleverde.Haar 19-jarige landgenote kon
 echter niet voor een ommekeer zorgen.  
                                        
 weer     nieuws     sport     voetbal  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.