NOS Teletekst 651 1/2 Aleksandrova is Andrejeva de baas Mirra Andrejeva (2) heeft haar eerste partij van het grasseizoen verloren.De Russische verloor in Bad Homburg vrij kansloos van haar landgenote Jekaterina Aleksandrova (WTA-25): 3-6,4-6. Andrejeva (WTA-5) won begin juni haar eerste grandslamtitel op Roland Garros. Met haar vorm zat het dus wel goed.Dat gold niet voor Aleksandrova,die sinds februari geen twee partijen op rij won. De 31-jarige Russische is echter een gevaarlijke grasspeelster,getuige haar titels in Rosmalen (2022,2023).Ze kwam met 4-0 voor in set twee,waarna ze twee games later voor het eerst haar opslag inleverde.Haar 19-jarige landgenote kon echter niet voor een ommekeer zorgen. weer nieuws sport voetbal