NOS Teletekst 104 Ov komt weer op gang na staking Het openbaar vervoer komt weer op gang na de staking van vanochtend.Tot 08.00 uur reden er geen treinen,bussen, trams en metro's.De meeste reizigers waren van de staking op de hoogte.De ochtendspits op de weg verliep normaal. Met de landelijke staking protesteerden de vakbonden tegen bezuinigingen op de sociale zekerheid.Als het kabinet de ingreep van 6,5 miljard euro in de AOW, de WW en de WIA niet van tafel haalt, volgen na de zomer meer ov-acties. Hoewel de treinen nu weer rijden,is de dienstregeling van de NS wel aangepast vanwege de hitte.Op meerdere trajecten rijden minder treinen.De hitte levert vooral voor dubbeldekkers problemen op. nieuws binnenland buitenland sport