Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 104 
                                        
    "Overheid leert niet van Groningen" 
                                        
   De overheid leert onvoldoende van de 
 fouten die zijn gemaakt bij de operatie
 om de schade door de gaswinning in     
 Groningen en Drenthe te herstellen.Dat 
 schrijft de Nationale ombudsman Van    
 Zutphen aan de Tweede Kamer.           
                                        
 Hij vindt dat de overheid nog altijd   
 tekortschiet,omdat beloftes niet worden
 nagekomen en de informatievoorziening  
 gebrekkig is."Perspectief ontbreekt.   
 Bewoners staan jaren in de wacht en    
 weten niet waar ze aan toe zijn."      
                                        
 Van Zutphen wil dat de Kamer het heft  
 in handen neemt."Het huidige           
 hersteltraject leidt onvoldoende tot   
 concrete oplossingen voor bewoners.Dit 
 kan niet langer zo doorgaan."          
                                        
 nieuws  binnenland  buitenland  sport  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.