Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 104 
                                        
    Eerst ov-staking,dan minder treinen 
                                        
   Woensdag wordt een lastige dag voor  
 reizigers in het openbaar vervoer.De   
 dag begint met een landelijke staking, 
 die tot 08.00 uur duurt.Trein-,metro-, 
 bus- en trampersoneel voert actie tegen
 bezuinigingen op sociale zekerheid.    
                                        
 Daarna start de dienstregeling weer op,
 maar dat kan gepaard gaan met uitval en
 vertraging.Bovendien rijdt NS een paar 
 dagen een aangepaste dienstregeling    
 vanwege de hitte.Er rijden op meerdere 
 trajecten minder treinen.De NS meldt   
 dat vooral dubbeldekkers slecht tegen  
 hitte kunnen.                          
                                        
 De ANWB verwacht geen bijzondere drukte
 op de weg.Wel is er extra personeel om 
 pechgevallen sneller te helpen.        
                                        
 nieuws  binnenland  buitenland  sport  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.