Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 104 
                                        
    Ov komt weer op gang na staking     
                                        
   Het openbaar vervoer komt weer op    
 gang na de staking van vanochtend.Tot  
 08.00 uur reden er geen treinen,bussen,
 trams en metro's.De meeste reizigers   
 waren van de staking op de hoogte.De   
 ochtendspits op de weg verliep normaal.
                                        
 Met de landelijke staking protesteerden
 de vakbonden tegen bezuinigingen op de 
 sociale zekerheid.Als het kabinet de   
 ingreep van 6,5 miljard euro in de AOW,
 de WW en de WIA niet van tafel haalt,  
 volgen na de zomer meer ov-acties.     
                                        
 Hoewel de treinen nu weer rijden,is de 
 dienstregeling van de NS wel aangepast 
 vanwege de hitte.Op meerdere trajecten 
 rijden minder treinen.De hitte levert  
 vooral voor dubbeldekkers problemen op.
                                        
 nieuws  binnenland  buitenland  sport  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.