Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 105 
                                        
    Beekse Bergen zoekt ontsnapte aap   
                                        
   Er is een aap ontsnapt uit Safaripark
 Beekse Bergen.De kuifmangabey loopt al 
 een paar dagen vrij rond in de omgeving
 van de dierentuin in Hilvarenbeek.Het  
 dier is niet gevaarlijk voor mensen of 
 huisdieren,zegt het park.              
                                        
 De kuifmangabeys leven in Beekse Bergen
 op een eiland.Het ontsnapte mannetje is
 mogelijk de gracht overgezwommen,iets  
 waarvan de dierentuin dacht dat het    
 niet kon.                              
                                        
 Beekse Bergen laat weten dat mensen een
 nummer op de website kunnen bellen als 
 ze de aap zien.Het dier zelf proberen  
 te vangen of benaderen wordt afgeraden.
 De dierentuin zal de aap proberen te   
 vangen door hem te verdoven.           
                                        
 nieuws  binnenland  buitenland  sport  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.