Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 105 
                                        
    Ombudsman ontevreden over toltunnel 
                                        
   De Ombudsman is niet te spreken over 
 de manier waarop de overheid tol heft  
 in de Blankenburgtunnel.Die zou voor   
 veel mensen onbegrijpelijk zijn en voor
 mensen die niet digitaal mee kunnen of 
 willen komen slecht toegankelijk.      
                                        
 De Blankenburgtunnel verbindt de A20   
 met de A15.Automobilisten moeten de tol
 binnen 72 uur betalen en hoeven niet   
 meer door een tolpoortje.Veel mensen   
 snappen dat niet,zegt de Ombudsman.    
                                        
 Dat leidt tot extra kosten die niet in 
 verhouding staan tot de tol.Ombudsman  
 Van Zutphen vraagt minister Karremans  
 om een duidelijke regeling die ook voor
 mensen die niet digitaal willen betalen
 toegankelijk is.                       
                                        
 nieuws  binnenland  buitenland  sport  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.