Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 126 
                                        
    13 doden bij explosie in Qatar      
                                        
   Bij een explosie en brand in de      
 grootste aardgasterminal van Qatar zijn
 13 mensen om het leven gekomen.Dat zegt
 de Qatarese minister van Energie.Ook   
 zijn 66 mensen gewond geraakt.         
                                        
 De explosie was zondagavond op het     
 industrieterrein Ras Laffan,ten noorden
 van hoofdstad Doha.Werknemers waren    
 bezig om de terminal opnieuw op te     
 starten.Het complex was buiten werking 
 gesteld nadat het door Iran was        
 gebombardeerd.                         
                                        
 Bij de werkzaamheden vond volgens het  
 ministerie door een technische storing 
 een explosie plaats,waarna brand       
 uitbrak.Inmiddels is het vuur onder    
 controle.                              
                                        
 nieuws  buitenland  binnenland  sport  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.