Sla de navigatie over
                      NOS Teletekst 106 
                                        
    NRC:interne onrust bij OM houdt aan 
                                        
   Binnen het Openbaar Ministerie heerst
 een vertrouwenscrisis over de aanpak   
 van interne problemen,schrijft NRC.De  
 krant heeft een mail in handen die een 
 actiegroep heeft verspreid onder alle  
 6000 OM-medewerkers.                   
                                        
 De actiegroep zou meedenken over de    
 ICT-problemen en de hoge werkdruk,maar 
 heeft zichzelf nu opgeheven.In de mail 
 staat dat het belang van de medewerkers
 geen prioriteit lijkt te hebben bij de 
 hoogste baas,Rinus Otte.Hij zou niet   
 met de actiegroep of andere ontevreden 
 medewerkers willen praten.             
                                        
 Het OM zegt in een reactie zich zeer   
 bewust te zijn "van de opgave die er is
 op het gebied van met name de ICT".    
                                        
 nieuws  binnenland  buitenland  sport  
Ga terug naar de navigatie, het begin van de inhoud.